گفتی دوستت می دارم و...قاعده دیگرشد

تمام لحظه های سعادت می دانستند که دستهای تو ویران خواهد شد

گفتی دوستت می دارم و...قاعده دیگرشد

تمام لحظه های سعادت می دانستند که دستهای تو ویران خواهد شد

اینجا هوابارانیست ولی باران نمی بارد....

حال بگو من چه کنم با این همه گل خشکیده ای که زیبایی خود را نثار فراغ تو در گلدان ترک خوردهء روحم کرده اند و واژه های نونهالی که در نبود تو ،

 طناب دار به گردن آویخته اند تا در هیچ لغت نامه ای مورد استقبال واقع نشوند .

 و امیدی که به خاطر نا امیدی ، تنهایی را در کنج خلوت قلبم ترجیح داده و آرزوهای

 خود را در چهره ی رؤیایی شبانه می نمایاند تا کسی به وجودش پی نبرد .

 حال بگو چه کنم با چشمان سِحرآمیزی که در قاب آینه ، هنر نمایی می کنند و فقط

 تصویرمتحرکی از خنده ها و شادیها را نشان می دهند و زندگی زیبایی که چون آب

 در جریان است .

 حال تو بگو ؛ من چه کنم با این فاصله ها ؟؟

  خیلی وقت هاست که دلم پر می کشد برای نوشتن

برای تو ، برای خودم ، برای خودمان ...

که چه ساده از صدای غریبانه ی فاصله ها می گذریم ، که چه نزدیکیم و چه دور می کنیم

خودمان را از خودمان .

که چه ساده می شکنیم بی آنکه بدانیم دیگر بغض هایمان اشک نمی شود.

که اینجا هوا بارانی است ولی باران نمی بارد.

هر جا گل یاد بودی می روید از روز های خوب ... نقطه می گذاری .

سر خط آغاز می کنی...

خیلی وقت است فراموش کرده ای حس غریبی بود ، میانمان که دوستش داشتی...

امروز یخ زده اند دست های مهربانت .

بهار را با حضور سبزت به کدامین سر زمین برده ای که زمستانش سهم کوچک دل من شد؟

دیگر اصلا دلم نمی خواهد باشم .

می خواهم همه را دور بریزم ... هر آنچه از تو تهی است ... هر آنچه با تو تهی است ...

نه ! شاید هم دلم تنگ شده باز هم برای تو و بیشتر برای خودم یا بهتر بگویم برای خودمان .

برای تک تک واژه هایی که هستی شان وام دار توست

وامدار همان نگاه مهربان ...

وامدار همان سکوت آبی ...

وامدار همان صدای ..............

هر کس نداند تو خوب می دانی که چه می گویم ...

که چقدر تنهایم .

 

و من هنوز نمی دانم که تو از چه سخن می گفتی میان لحظه ها ...

که نگاهت هنوز پشت پلک هایم است

که هنوز قلمم بوی تو را می دهد

گر قصه ی عشقت میان سطر هایم بوی انتظار می دهد ؟؟!

 که اینچنین کلمات می خواهند بنویسند از تو برای تو ...

 (قابل توجه مامان عزیر: اینو از یه جایی کپی کردم خودم ننوشتمو حالمم خوبه با امیر هم دعوام نشده....)