گفتی دوستت می دارم و...قاعده دیگرشد

تمام لحظه های سعادت می دانستند که دستهای تو ویران خواهد شد

گفتی دوستت می دارم و...قاعده دیگرشد

تمام لحظه های سعادت می دانستند که دستهای تو ویران خواهد شد

شطرنج سرنوشت

شبی که  نشستی با غرور

    بر محمل پادشاهی سرنوشت

         و تاج نهادی بر سر من با عشق

ماه خنده زد بر بازی خام ما

           تو شاه بودی و من وزیر شطرنج سرنوشت

کودکانه بوسیدیم روی خندان ماه را

        و غافلانه گذشتیم از نوازش مهتاب

که آن مروارید فریبنده

        در آسمان تقدیر

انعکاس بود

           انعکاس انفجاری داغ

                  در ذره ذره جان خورشید سرنوشت

جادوگر ماه فتاد

     از "اسب سرکش اختیار"

و رخ نمود خورشید داغ

              و شاه مات شد

                        و شاه محو شد

وزیر در بند شد

باده زهر نوشید و ای عجب!

        کزین جام نفس گیر مست شد!

به تماشا نشسته ای بازی مارا ای شاه!

می دانم!

ببین امشب ماه

بازهم

فریبنده تر آمده است

باز هم

بازی دیگری در راه است

بازهم

پادشاه شط رنج سرنوشت

بر سر من

                      از عشق

تاج دیگری نهاده است

      بازهم از عشق

                         همیشه از عشق