گفتی دوستت می دارم و...قاعده دیگرشد

تمام لحظه های سعادت می دانستند که دستهای تو ویران خواهد شد

گفتی دوستت می دارم و...قاعده دیگرشد

تمام لحظه های سعادت می دانستند که دستهای تو ویران خواهد شد

سلام

سلام 

صبح به خیر  زنده گی 

 

مدت زیادیه که با گذشته خدا حافظی کردم و مدت بیشتریه که شروع کردم  به زنده بودن. احساس خوبیه وقتی خودتو ببینی که سر مستی از زنده گی! و جالبتر وقتیه که آدمهاییو می بینی که از اینهمه سر زنده گی تو تعجب!!! می کنند 

مطمئنا دلیل اینکه دیگه خیلی کمتر از سابق اینجا هستم همینه و البته تنها دلیلی که هنوز منو دلبسته اینجا نگه داشته دوستان خوب و بزرگ و مهربونمه . 

به همین علت دوست دارم فضای اینجا هم تغییر کنه و اولین قدم اینه که یک سری از نوشته های گذشته امو حذف کنم! این وبلاگ احتیاج به یک خونه تکونی اساسی داره!  البته نظرات دوستان عزیزم همگی در جای محفوظی برای من باقی خواهد ماند.

از آنجایی که خودم فرصت کافی برای نوشتن مثل سابق ندارم- تصمیم دارم گاهگداری برای تازه شدن فضای وبلاگ مطالب جالب از همه دست مثلا آلودگی هوای تهرانو ... کپی! کنم اینجا. 

راستی زندگی با همه پستی ها و بلندیهاش    واقعا زیباست. 

 

پی نوشت ۱: به تمام دوستانم پیشنهاد می کنم حتما یه سر به وبلاگ آسمونی http://asemooni.blogsky.com/ بزنید و مطلب مهمی را راجع به روابط ایران با اعراب بخوندید. 

 

پی نوشت ۲: به عکس زیر دقت کنید . مربوط به آلودگی هوای تهرانه! واقعا اسف باره 

منکه دلم لک زده برای آسمون آبی و پاک شهر کرد. 

 

پی نوشت ۳:   همای اوج سعادت به دام ما افتد   

           اگر تورا گذری بر مقام ما افتد