گفتی دوستت می دارم و...قاعده دیگرشد

تمام لحظه های سعادت می دانستند که دستهای تو ویران خواهد شد

گفتی دوستت می دارم و...قاعده دیگرشد

تمام لحظه های سعادت می دانستند که دستهای تو ویران خواهد شد

آرامش

خدایا !

نشسته ام برابرت، خیره در چشمهای حق به جانب ات!

مثل اینست امشب

                  که سنگین است پلکهایت؟؟؟  

می خندی به دردهایم! به شعرهایم! هیهات!!!

ذوب میکنی جانم را

زیر بار بار داغ سرزنش هایت

هر چه باشد تو خدایی و من

             یکی از لجبازترین بنده هایت!

گمان مبر ای قادر توانا! که من!

            آمده باشم  به دعا و التماس به درگاهت

خیره در چشمهایم شو!

خوب بنگر ای خدا

                خواهی دید رد شمشیر "لطف بی حسابت!!!"  

این تو و این صندوقچه آرزوهایم!

این من و این مهربانی و بزرگی تو!!!

                              و پیش کشم به چشمهایت!  

آه ای خدای من!

خوب بنگر به دستهایم!

چه لذتی است به ساحل ارامش رسیدن

بی تکیه بر قایق شکسته "لطف بی حسابت"!!!